torsdag!!

2011-03-17, 13:44:20 / Kategori: Allmänt
Tvätten är inslängd o en del torkar. Torsdagars bestyr då det är skönt att inte ha en stor tvätthög ligag över helgen. Till lunch blev det kyckling med creamfraish o curry o ris. Så nu är jag mätt o belåten IGEN haha!!
Känner att det börjar bli tungt o andas, det lisom trycker över bröstet när jag suttit ner eller om jag springer runt.
en det hör till, så inget klag här inte. Han e såå go min stora älskling haha, idag ringer jag honom o talar om att jag har fått utslag på låren o undrar vad det kan vara. Det är nog pga din viktuppgång på ben o rumpa svarar han då hahahahaha!! Ja jag kan inte mer än att skratta då jag vet att han inte menar ngt illa. Han avslutar meningen sen med att säga, - men du är ju gravid i 6:e månaden så det är normalt tror jag. Tur man har bra självförtroende o självkänsla annars skulle jag gräva ner mig o inte visa mig ute hehehe ;)

Idag ska elementet målas, men eftersom det var såå stark lukt på den färgen o vi inte hade några munskydd då så fär Christofer måla den.

3 DAGAR KVAR,3 DAGAR KVAR- SEN FLYTTAR VI :))

Har jag sagt att jag längtar ;)

Nu ska jag ta mig en dusch, klä mig lite o få tvätten klar. Sen tänkte jag ta mig till lägenheten i stan där C ska efter jobbet o sopa upp en MASSA damm. Eller om  jag möter upp honom i nya lägeneheten ist..hmm får se hur jag gör!

Men ha det bra så länge


dadda

Sv: Oh ja, en riktigt snygg morsa! :D



2011-03-17, 19:47:31 URL: http://www.dadda.nu



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?