Torsdag!

2011-03-24, 13:21:46 / Kategori: Allmänt
Hår på magen ?? Haha, ja det har det blivit nu under min graviditet vill jag lova.  Jag är ju en ganska hårig krabat för övrigt men nu har magen fått sig som en vinter päls ;) Minns att min syster hade så när hon väntade Linn me o som tur är så faller det väl av sen. Man är ju blond, vilket är en jävla tur !!

Jag kollade på bb igår och nuúu har jag blivit för gammal. Usch vad som var smaklösa o gjorde bort sig mycket igår två tjejer som är inne i ngt harem. Stackars tjejer, för det där lär vara en stäpel för livet. Stackars deras föräldrar.. Kände from igår att nu är det sluttittat varje dag. Usch vad smaklöst.

Kanske ska haka på Helena till Maria ikväll o vara barnvakt, om hon kan köra mig hem sen. Åker som sagt inte kommunalt sent då jag tycker det är jätte obehagligt,. Och värre har det blivit under graviditeten.
Många konstiga människor som svamlar runt stan så jag hoppar det känner jag.

Skulle behöva ett extra jobb nu! Någon som har ngt till mig? Vore VÄLDIGT tacksam för svar. Jag kan ta vad som hellst. Behöver bara lite extra nu innan lillen kommer då det måste köpas så mycket saker. Lägenheten är i det stora hela klar o vi är super nöjda. Nu är det lite tavlor o ett nytt vardagsrumsbord som ska köpas. Och växter..VÄXTER I MÄNGDER HAHA!!

Ska ta ig en dusch nu sen se vad som händer idag!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?