tårarna sprutar

2011-03-07, 22:00:41 / Kategori: Allmänt

En unge i minuten o tårarna sprutar ...

Man har en bild över hur saker o ting ska se ut o man har en önskan att allt ska gå bra. Men ibland gör det inte det alla ggr o det är väl det man oroar sig för. Men jag hoppas o önskar att det ska gå så bra som möjligt. Och man ser ju att så fort det lilla hjärtat kommer ut så e all smärta som bortblåst.

Jag vet inte om det är bra eller dåligt att titta på sånt här innan man själv ska få bran. Men jag tycker det är intressant.

Nu ska jag hoppa in i duschen o invänta min sambo som är på väg hem från jobbet :)


Jonna

önskar er all lycka när det väl är dags och när den lilla är ute! och allt kommer gå skit bra! och som sagt så förvinner smärtan lika snabbt då du får upp den lilla på bröstet! Man glömmer ALLT :)



2011-03-08, 14:03:53 URL: http://mamsenjonna.favs.se

Anonym

tack så mycket :) Ja dom säger det som varit med om det att man glömmer smärtan direkt!! Får bita ihop helt enkelt !! :)



2011-03-08, 17:15:14



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?