söndag!

2011-03-27, 18:42:57 / Kategori: Allmänt
Vaknade upp till sommartid :))
Solen lös så vi tog en promenad runt Gåshaga brygga med hunden. Det blåste kallt då vi var nere vid vattnet, men det var ändå skönt. Sen åkte vi till Gavroch o åt!!

Igår var jag hos Helen o vi åt massa godis o snackade skit o garvade. Då Christofer inte så ofta killar mina fötter, eller snarare ALDRIG and I love it så är Helena så gullig o ställer upp haha.. Tack gulle dig!
Runt 23 tiden drog jag mig hemåt o då var mina ögon så trötta o hela jag att jag kände mig onykter när jag körde bil. Hoppasde ner i sängen när jag kom hem, o somnade rätt så snabbt.

Imorse bjöd jag mitt hjärta på frukost på sängen! Inte för någon märkvärdig eller spec anledning, utan bvara för att jag e såå underbar ;) moahahaha.

På söndag fyller han år o jag vet en present som jag ska ge honom. Handlar bara om min ekonomiska kris hur jag ska lyckas få till det. Men av mamma o pappa har han fått jägarexamen!!
Så nu ska han ut o jaga när han lyckats ta det där o dra hem lite kött till familjen hahaha!!

Måste kila, då vi ska åka till Stanley o Angelika en stund. Är jädrigt trött så nu ska jag sköta mitt järnintag ordentligt!


            ligger o myser på våran super sköna matta




maria

hahaha kommer inte att ga att se skillnad pa honom o tobbe i skogen om dom har likadna klader haha



2011-03-27, 23:53:35

becka

hahahhahaha eller huuuuuur:)))



2011-03-28, 12:00:21



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?