snurriga jag!

2011-03-16, 11:20:29 / Kategori: Allmänt

I mitt tidigare inlägg skrev jag svullna fötter o händer som rubrik, vilket jag aldrig nämde i inlägget!!
Igår sa det liksom pang i kroppen känns det som. Jag fick lov att ta av mig min ring som jag bär jämt o skorna kändes nästan för små. När C kom hem från jobbet tittade han på mig o sa - oj vad tjock du har blivit över dagen haha. Ja tack för den ;) Men det är något som ingår i graviditeten o jag som mått så bra ska nog inte klaga. Har inga andra problen ÄNNU, men jag ska nog tiga för annars kommer dom väl smygande.

Nu är jag i vecka 27 o tiden närmar sig för förlossning. Jag kan få som ett rus imagen av nervositet ibland när jag ligger i sängen på kvällarna o får nästan som panik för förlossningen. Som att jag ångrar mig .. Men det försvinner lika fort som det kommer, för ut ska han :) Med eller utan snitt!
Jag känner inte att kjejsarsnitt är någon katastrof om det får bli ett sådant. Mig spelar det ingen roll om det måste bli ett snitt, bara han kommer ut välmående o att jag mår bra.

Nu är det kaffe för fulla muggar o frukost. Yoghurt med flingor, baguette med skinka, juice o KAFFE !!

Ha det fint hörrni ;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?