slö söndag

2011-03-13, 18:34:14 / Kategori: Allmänt
Sov för jäkla dåligt i natt. När C är ute kan jag inte somna in helt o det rubbar hel min natt. Och inte nog med de, jag lyckas ALLTID få hans förbannade baksmälla. Man dricker inte en droppe o vaknar ändå upp somatt man ska ha festat dagen innan..suck!

Så idag har det varit lugnt hela dagen. Var nere på gabrosh o åt en varsin pizza. Och sen kom Ola förbi med lite kartonger. Nästa helg kör vi så det ryker o flyttar in. Vi behöver bara måla klart o lägga heltäckningsmatta i sovrummet i veckan. Hoppas det blir lika fint som jag har bilden i huvudet:)

Nu ska jag ta mig en lång skön dusch med in skrubbning o dyligt!!

Läntar tills man kan lägga sig i  badkaret o bara tända ljus,rökelser o ljuv musik o öronen:)

Nu är det bara att invänta solsidan!!

Ciao




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?