sjdfbwuedf

2011-03-23, 16:16:35 / Kategori: Allmänt

Hjärtat slår i hundra.. Bar tvättpåsen till tvättstugan o det kändes som ett helt gympass. Usch vad jobbigt! Och att sitta i soffan är inget som mina lugor gillar alls.. Han måste växa så det KNAKAR där inne, för nu börjar det bli trångt i lilla magen på mig.

Har sovit en timme i sängen nu. Kände mig trött. Ett äpple har glidit ner, så nu är det tvättdax som gäller. Det jobbiga i denna fastighet är att det ändast finns en tvättmaskin, så det lär ju ta sin lilla tid..suck!

Vi ska snart köpa oss en tvättmaskin hem för det är ngt som kommer användas flitit när lille man ploppar ut.

Saknar min Maria.. Ett tag kvar tills hon kommer hem, men jag saknar henne nästan varje dag!!!

Puss o kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?