Ny vecka NYTT HEM :)

2011-03-21, 16:29:26 / Kategori: Allmänt
Första natten är avklarad i nya hemmet :) Somnade så sött o sov hela långa natten.
Igår startade dagen 10.00 med flytt saker från Västerås som jag flyttade o vi höll igång hela dagen tills kl var 23 på kvällen. Mina fötter värkte o mina ben värkte ännu mer.. Så efter en natt kände jag mig hel igen.

Vi vaknade halv nio i morse så jag åkte o handlade frukost till oss. Sen har vi fixat o donat här hemma. Kläder som ska in i garderoben tar ju bara de en jäkla tid, och jag känner hur det trycker i revbenen på mig så det går liksom lite långsammare än vad det brukar göra. Det är fortfarande saker kvar att göra men jag har varit o kollat gardiner idag efter jag släppt av C på jobbet. När vi sitter i bilen känner jag hur illa jag börjar att må. Jag fick jätte ont i huvudet o tårarna bara började att rinna. Det vart jobbigt att köra tillbaka då det kändes som att jag skulle spy. När jag parkerat bilen i stan o går på Östermalmstorg, börjar allt att gunga. Det ända jag ahde i huvudet då ar att inte svimma för vad ont det kommer att göra om jag ramlar på hårda marken. Jag skyndade mig in i matbutiken o köpte en kanelbulle o en cola. Snabbt socker var det som behövdes, o tio minuters vila.
Usch vad obehagligt det var att få de när jag var ensam.

Sen åkte jag till fältan o kollade gardiner men jag hittade inga bra. På en affär hittade jag så vi kanske tar dom i morg ist. Men lite rökelser o en söt brödkorg vartd et iaf!!






Sen hanslade jag hem en sallad som jag suttit i soffan o mumsat i mig till avsnittet ur bb som jag inte såg igår. Såg att Marisol ska in i huset nu haha!! Lycka till tjejen :))

Ska nu återgå till plocket här hemma !!

Pussar o kramar

y

Det bästa tipset jag fick var att alltid ha en flaska vatten och frukt och nötter i väskan och i bilen! Toapapper oxå eftersom nöden kräver ingen lag speciellt när det trycker på hihihi. Försök att ha det du oxå så såna saker inte händer! Det gäller att tänka att saker och ting inte är som förut och man måste ligga steget före som gravid :-)



2011-03-21, 19:38:22

rebecca

ja det får bli att ha en liten matsäck med sig vart man än ska. Och toapapper GARANTERAT haha



2011-03-22, 17:12:06



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?