Nu vill jag ha natt

2011-03-22, 20:37:35 / Kategori: Allmänt
Ögonen går i kors.. Somnade en timme i sängen o som tur var ringde C o väckte mig. Gick o köpte en pasta sallad som blev middagen idag. Har precis duschat o känner hur tröööött jag är.

Vill ha natt nu så jag kan lägga mig, men jag ska vänta på mitt hjärta som ska borra upp gardinstången sen. Kanske lite sent att borra, men det går fort o jag tror inte det kommer låta så mycket!

Usch vilken halsbränna jag har nu. Har inte inföskaffat mig samarin då jag inte har det speciellt ofta. Men när det väl kommer så vore det så skönt om det fanns hemma.
Vi har varit utan Chifen nu i tre dagar o gud så skönt det är med rena golv o inga hår. Man kan ju faktiskt gå utan strumpor ;) Han är hemma hos Stanley o Angelika.

Som sagt jag har lite ont nu när jag e ute o går så att gå ut med en hund som är stor är något jag nu måste avstå. Ska kolla upp hur foglossning känns o börjar.

Nej nu blir det soffhäng o tv! Eller play.. Tv kanalerna kommer igång imorgon!! LÄNGTAR!

Natti natt



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?