me=snurrboll :)

2011-03-30, 13:51:38 / Kategori: Allmänt
Kliver upp kvart i 7 imorse, sätter på kaffe o äter frukost. Går till bussen o ska åka till Nacka o vara barnvakt. Då det slår mig.. Idag är det den 30, vilket betyder att det är idag jag ska ta vaccinsprutan... Höll på att glömma det o den är super viktig!

Ringer Lotta o berättar o tar en senare buss till KS och där tar dom blodprov o ger mig vaccinet. Tiden tickade iväg så det var ingen ide att åka ut till Nacka idag. Åkte he o lagade pasta gratäng som får bli dagens middag.
Har svängt runt på vardagsrumsgolvet til latinska rytmer med magen :)) ÄLSKAR ATT DANSA och nu kände jag att det var såå länge sen. Det är ngt jag ska börja på igen när bebis ploppat ut o jag kan börja träna.Så kul o bra träning!

Nu ska jag vila mig lite då jag är i en trött fas..igen!!

Puss o hej



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?