lunchdax

2011-03-23, 13:44:06 / Kategori: Allmänt
Då var onsdagen här, men veckan kryper fram känns det som. Jag saknar min bil nu som 17. Då jag bara kan sätta mig o åka vart jag vill utan att känna mig bunden av bussar o tåg.

Morgonen startade med kaffe o frukost till ett avsnitt av bb ;) Sen åkte C o tränade på jobbet o jag tog en promenix till ica o handlade lite lunch! Falukorv blir det idag. GOTT, ENKELT!

Nu fungerar tv o det underlättar ju. Även om man inte kollar frenetiskt så är det skönt med ljud. Skulle behöva hämta lite saker på Gärdet, men jag pallar inte åka kommunalt idag..

Nej nu ska jag vila mig lite, känner mig trött. Man är ju inne i en trött period o det kan bero på vårvädret oxå. 14 plus o sol, hur skönt är inte det?!!

Morgonbild med hjärtat i telefonen i örat !!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?