Lördags strålar

2011-03-19, 09:55:43 / Kategori: Allmänt
Gårdagens väder är som bortblåst o ny strålar solens strålar igen!! Med plus grader o sol åker skinnjackan på.
Igår var jag hemma hos min farbror o kusiner o hälsade på. Det var bara Annie (hans sambo) (mina kusiners mamma) hemma. Annie bjöd på middag o vi snackade lite skit.

Kl 21 åkte jag hem o svängde då förbi globen o hämtade upp C efter matchen. Han var sugen på MAX så det vart att stanna i stan o handla snabbmat me. Själv avstod jag, då jag HATAR max hamburgare.
När vi kom hem tittade vi på BB. Herregud, dom börjar spåra ur haha!!

Nu ska vi ta oss ut o äta frukost o sen åka till mattvaruhuset o köpa heltäckningsmatta o sen till plantagen o köpa massa växter. En svängt till Ikea blir det oxå innan jag ska åka till mamma o pappa.


Nej nu får ni ha en strålande dag mina kära :))







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?