längtan!!

2011-03-09, 20:43:26 / Kategori: Allmänt
Guud så trött jag är.. Har verkligen svårt att hålla mig vaken från kl 16 så jag passade på att ta en nap även idag!
Min älskade jobbar o kommer hem om en stund.

Snart flyttar vi :))
Saker ska inhandlas.. Jag har en hel lista med saker från olika butiker med inredning o möbler. I helgen ska det flyttas lite grejer:) Så får vi se när vi kan börja måla osv.

Våran lilla gåva ska få så fina saker o jag längtar till grejerna kommer hem o det ska stå o invänta allt som komma skall. Det är ju INGEN panik med tanke på att det är 3.5 mån kvar till beräknat. Så nog kommer det hinnas me ;)

Vagnen ska ju hämtas i slutet på april :))

Snyggast i stan, riktigt sommrig !! Sen byter vi färg till höst/vintern!!



Babysitter babybjörn!





Spjälängsskydd från Bonti:)



Jag behöver lite mera nya kläder som jag kan ha också! Magen har vuxit så många tröjor blivit för korta!!
Ska köpa ett par hängselbyxor ;) Tycker det e såå fint när man e gravid!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?