internationella kvinnodagen

2011-03-08, 17:13:31 / Kategori: Allmänt

Jaha, idag är det internationella kvinnodagen o fettisdagen.

Jag tycker bara sådana dagar är tramsigt! Jag blir uppmärksammad alla dagar från min älskade o känner inte alls att jag ska behöva ngt extra en dag som denna. Det är lite som alla <3 dag.. En påhittad dag då alla människor ska visa lite extra kärlek o alla butiker o affärer tjänar såå mycket mera på att folk handlar blommor o choklad o ngn present till sin käresta/käraste.
Jag kan säga så här att det behövs inte en speciell dag för att jag ska behöva visa sånt eller bli extra övveraskad. Jag tycker att man ska visa sånt vilken dag som hellst på året o faktiskt visa sin uppskattning alla dagar på året, annars blir det så "påtvingat" just en sådan dag!!

Visst jag skulle aldrig tacka nej till blommor om det var så idag, såklart inte. Men det är inte ett måste från min sida. En annan sak är födelsedagar, då ska man övverska. Har fått höra ett års tid nu att jag inte köpte present till mitt hjärta förra året så i år ska ha få ngt han kan minnas .

Idag har jag varit o träffat Daniela. Hon tog en del spontana kort på mig o magen! Såå kul det ska bli o få ta riktiga såna kort sen tillsammans med Christofer:)
Hon är duktig ---- Daddaphotagraphy!!! Boka henne om ni vill ta lite extra fina bilder till något spec tillfälle eller så.

Lite bilder på det kommer snart..

Nu vetifasen vad som hände med texten hahahaha, men stort vart det!
Får vara så för jag vet inte hur man tar bort det.

Nu ska jag äta ngt tänkte jag :))

Puss o hej




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?