heeeelg!!

2011-03-25, 15:46:32 / Kategori: Allmänt
Det är faktiskt lite skillnad för mig ändå trots att jag inte jobbar, med att det kommer helg! Alla andra blir lediga :)
Idag var jag o handlade massa mat på fm. Medans min älskling fixade med kanalerna på tv. Så nu har vi allt av det bästa ;)

Såå skönt att handla med självskanning o såpass tidigt att ingen annan hunnit tagit sig till affären. Löne fredag o allt. Ja ni vet ju=KAOS!!! Så nu är kylen rätt så full and I live it! Jag är som jag tidiagre nämnt lite av en mathandlar älskare. Jag älskar att ha det proppat med mat i kyl o frys, då känns det som ett hem.
C har åkt till jobbet o jag har städat lite o fått i mig lite lunch. Kom just på att jag måste damma av lite grejer.

Ikväll blir det mys på hög nivå. Första helgen i lägenheten o vi ska bara kolla på film, äta gott o mysa. Sen imorgon kommer Tina o då bär det av till syster på barnkalas. Linn stora tjejen fyller 8 år.

8 ÅR!! HERREJISSES:) Hon berättade för mig att hon skulle på dejt ikväll med hennes kille Hannes haha. Dom sk ha disco ;) Gullfia.

Nu ska jag hoppa in i duschen för jag känner hur jag stinker matos o sen får jag se vad jag hittar på!!

Ha en bra start på helgen mina kära läsare ;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?