Grattis 8 år

2011-03-26, 09:39:17 / Kategori: Allmänt

Idag är det ingen vanlig dag för det är Linns födelsedag HURRA HURRA HURRAAAA <3

Tänk vad tiden går! Idag ska vi åka på kalas hos Limbo:) Tina kommer hit runt halv tolv för hon ska oxå med på kalas. Hon ska ju ha barn om 5 veckor så hon fick order om att INTE åka ensam, ifall det skulle hända ngt. Tror inte det , men man vet ju inte ;) Då får hon föda i Västerås o vara med på en unge i minuten haha ;)
Nej då.. Det ska nog inte behöva ske.

Vaknade kl 08 idag o smög upp för att inte väcka Christofer. Men nu känner jag mig super trött o vill lägga mig igen. Men det är ingen ide nu. Ska hoppa in i duschen i klä mig så kanske jag vaknar till .

Solen lyser men det är kallt. Endast 1 plus grad.. Och jag som väntar såå på våren!
Igår kväll skulle jag sätta på mig ett par mys shorts som jag har o upptäckte till min förbannelse att jag ser ut som en KÖTTBULLE!!! Dom ska sitta ganska pösigt eftersom det är mysshorts, men inte då.. Dpm satt tajs o var för små. Insåg då rätt snabbt att nu går det utför. Nu är jag tjock o fet haha. Jag njuter, det är inte det. Men så jädra kul är dte inte o se hur ens kläder krymper ;) 3 månader kvar, tre månader kvar!

Nu ska jag väcka mitt hjärta!! Har redan ätit frukost för jag vart så hungrig. Men jag ska nog servera min man lite :))

Ha en bra lördag

En gammal bild från i höstas!!





Saknar dig så otroligt mycket!! Skynda sig o komma hem nu ...








Födelsedagsbarnen!!!!!! ÄLSKAR DIG LILLFIAN







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?