Godmorgon fredag!!

2011-03-04, 08:02:54 / Kategori: Allmänt
Idag när mitt hjärta åkte til jobbet kl 06 så kunde jag inte somna om. Jag låg o vände i vred mig fram till kl 07 innan jag bestämde mig för att faktiskt kliva upp o sätta på tv. Solen började gå upp o det är ju ljust nu redan kl 06 :) Våren våren - jag ropar på dig!!

Kvällen igår var mysig. Vi åt o åt o kommer alltid därifrån proppmätta. Kom hem runt 22 då vi tittade på big brother. Ja jag ska inte sticka under stolen med att jag faktiskt tittar på det ;)

Men nu börjar jag känna mig fet så igår kväll vart jag lite ledsen över hur kroppen liksom VUXIT överallt.
Inget att göra något åt, men nu är det kosten som ska ändras både för mig o min hälft!!
Mer grönsaker, fibrer o nyttigt står på schemat nu o så får man hålla sig till det andra bara på lördagar :)

Satt o skrev en lång lista på vad som måste inköpas till flytten med möbler osv. Behöver ju ny inredning nu när vi flyttar o en massa saker till lillkillen me :)

Satt imorse o tittade runt lite på nätet o hittade ett par Tiger of sweden!! ME LIKE :)



Sitter o kollar på skötväska jag ska köpa!!




Nu är är det ca 3.5 månader kvar tills våran lilla grabb är beräknad. 18 Juni närmar sig. Känns som en evighet kvar till sommaren, men om man tänker hur fort tiden går så e vi snart där. Satt o tittade på livet på bb häromdagen, o jag vondas över förlossningen. Är ärligt talat ganska rädd för smärtan som komma skall o hoppas att jag klarar de.
 Det gör jag nog, men jag har sjukhus skräck o svimmar tom på en gynundersökning. Så jag funderar på att kanske gå o prata med ngn omdetta.

Ska till bibblan idag o lämna lite böcker som jag läst o ska låna lite nya!!

Trevlig helg till er alla!!

Janni

Men Rebecca=) inte skall du väl tänka på att kosten allt för mycket nu när du är gravid, strunta i allt godis istället.

Att kroppen förändras när man är gravid är väl nåt man bara måste köpa. Sen efteråt så får du träna eller nåt=)



2011-03-04, 11:45:17 URL: http://jannialtin.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?