Fredaaaag :)

2011-03-18, 08:32:13 / Kategori: Allmänt
Inte för att det gör mig så stor skillnad på att det är fredag el onsdag,men lite skillnad känns det ändå. Alla andra är lediga!! Igår vart det thaimat efte vi hade varit o målat lite element. Gotti gott!

Får se vad jag ska hitta på ikväll! C ska gå på slutspel på globen. Så jag funderar på att åka hem till en kompis o våldgästa lite ;)

Imorgon bär det av till Västerås för att packa ihop det sista av lådor osv som vi ska köra till vårat NYA HEM på söndag :)) Vi behöver köpa en del växter o krukor, så det kanske blir plantagen på lördag innan jag drar. Nu ska det underbart att kunna fixa o ha det fint med tanke på att där vi bodde innan fixade vi inte ngt eftersom det ändå skulle rivas o renoveras hela alltihopa. Så nu äntligen! Jag har liiite svårt att få blomjäklarna att överleva så växter blir perfekt. Dom lever lättare o är lätatre att sköta.

Nu ska jag njuta av mitt morgon kaffe :)


PUSS O KRAM ALLA FINA O TREVLIG HELG PÅ ER <3





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?