faaan

2011-03-08, 17:23:39 / Kategori: Allmänt
Hela mitt tidigare inlägg vart helt knäppt!!!! Grrr

Orkar inte skriva om allt.

Har träffat Daniela idag o hon har tagit lite spontana bilder på mig, då hon fotograferar daddaphotography:)
Kontakta henne om ni vill ta lite extra fina bilder på era barn, graviditet eller bara på er själva :)
Hon är super duktig!!
Lite bilder kommer snart! Men det var inget som var planerat idag så ha överseende på hur jag ser ut haha;)

Internationellakvinnodagen ja.. Trams tycker jag om jag får säga mitt. En speciell dag som man "måste " hyllas eller på ngt sätt extra uppskattas. Nej jag tycker man ska uppskattas varje dag eller få bli övveraskad vilken dag som hellst på året. Det är lite som alla <3 dag. Alla butiker tjänar som 17 på att alla handlar choklad o blommor från höger till vänster. Överaska din kära/käraste vilkejn dag som hellst o bry er inte om måsten!!

Nu ska jag äta ngt..
fan för tidigare inlägg som blec kaijko..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?