..

2011-03-14, 17:28:31 / Kategori: Allmänt
Nu har jag målat klart alla väggarna i sovrummet. Det är lite fix som behöv o jag tror jag måste rolla på en extra ggn i morgon också för att det ska bli bra!
Magen min var kladdig av målarfärg då linnet jag hade var för kort i magen :)

Min älskade C kom o hämtade mig o så åkte vi hem o jag lagade en spenat soppa med ägg halvor. Nyttig middag idag, o rätt god vart den också. Min bättre hälft hann inte äta för han e på styrelsemöte så han får äta senare.

Jag vet inte ibland vad jag skulle göra utan min älskade! <3
Tack för allt du gör o för att du finna. Du är väldens bästa o kommer bli världens bästa pappa!!!

Sen min kära mor som försökt peppa mig idag..Fast idag var det inte lätt haha.

Nej nu ska jag deppa resten av kvällen för det känns ingen kul alls idag. Hoppas på en bättre dag imorg.

Puss o kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?