data kväll

2011-03-16, 21:09:27 / Kategori: Allmänt
tv är upptagen av hockey ikväll. Jag gillar sport med inte hockey. Har suttit o kollat på alpina vm i två veckor hemma o fotboll älskar jag:) Där kan jag verkligen sitta själv o följa en hel match. Men idag spelar Djurgården för sm semifinal( tror jag det var), o det är väl kanske inte det roligaste.

Så nu sitter jag o sufar runt på nätet på allt möjligt!!

Vet egentligen inte vad jag ska skriva om ens haha.
Jo, jag kan ju säga att jag var o hämtade Alicia på skärsätra skola o mötte på två gamla föräldrar som jag had enär jag jobbade på dagis. Vi stog o bytte några ord med varandra! Sen gick vi hem till dom o jag hjälpte lite med läxor. Tiden gick snabbt då jag bara var där i 1.5 h. Sen kom Christofer o hämtade mig o vi åkte hem o åt middag. Så nu är det bara att invänta nattdags o lägga huvudet på kudden.

Ha en bra kväll mina vänner :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?