åååhh

2011-03-03, 17:14:10 / Kategori: Allmänt
Nej nu har det gått för långt.. Jag kommer inte i min kläder. Visst JA JAG E GRAVID MEN DET SPELAR INGEN ROLL.

man ska väl kunna få på sig byxorna men kanske ha prob att stänga dom. Inte här inte.. Här kommer dom knappt över röven :(( Och jag har 4 månader kvar!!
OH MY GOOD..

Jag fullkomligt ÄLSKAR att vara gravid, det är inte det. Känns bara inte så kul när man trodde att det bara var magen som vuxit haha. Nåväl, sånt e livet o ut kommer ju ngt så vackert så vad gör det om jag blir en valross ett tag ;) grrr ;)

Hungrig e jag nu oxå.. MAT MAT!! Mitt choklad behov har helt plötsligt lagt av. Nu vart jag sugen bara för att jag tänkte på det o jag e ju utav ett choklad fan, men det är inte helt skrikande som det varit innan. Skönt för det e ju inte så bra att moffa choklad varje dag!!!


Ciao bella



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?