11 veckor kvar!

2011-03-28, 11:59:16 / Kategori: Allmänt
Då var det ny vecka o jag gick in i vecka 28+1 idag, alltså vecka 29. Tiden går så fort att jag knappt hänger med själv. När man tänker att det är tre månader kvar känns det långt, men när man säger 11 veckor så känns det som att det bara är runt hörnet. Jag har suttit o betalat räkningar nu o kan knappt andas. Inatt var det jobbigt att sova, då det värkte i revbenen o när jag ligger på rygg kan jag inte andas efter någon min. Det trycker o mumpar över bröstet. Men jag är inte orolig eller så, utan så här ska det vara :)

Har ju fått en ny barnmorska som jag ska till på fredag o ska vaccinera mig på torsdag. Gillar INTE sprutor, men det är ett stort måste. Imorgon ska jag till saltis o vara barnvakt. Upp kl 07 var länge sen hihi ;)

Solen skiner o jag ska ta mig en promenix till Ica o posta ett brev.

Tjingeling på er :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?