zzzzzzzzzzz

2011-06-22, 14:29:26 / Kategori: Allmänt
Det här med att man ska passa på att sova mycket behöver ingen vara orolig över att det är brist på här inte. Herregud! Jag somnade halv tio igårkväll, sov rätt bra hela natten, vaknade när C åkte till jobbet 05 o var vaken till 08. Åt frukost o somnade om igen o vaknar 12.30 :O
Det är nästan så mamn skäms..

Nu har jag varit på ica o handlat lite o känner mig ÄNDÅ trött. Men jag kan fan inte sova mera nu! Måste hålla mig vaken för nu tror jag att jag kommit in i ngn tröttkoma o det känns inte bra att sova "för mycket " heller.

JAHOOOPPP kl är snart 14 o jag gör inte ett skit. Vill göra mycket men orkar inte plus att jag vågar inte åka bort för långt ifall vattnet skulle gå o C måste åka typ till Vallentuna o hämta mig först. Lika bra att hålla sig på hemmaplan. Jag väntar till C kommer hem, sen ska vi ut o gå lite. Tror det är bra när nu ändå ;)


Puss puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?