väl hemma !!

2011-06-12, 18:21:03 / Kategori: Allmänt
Helgen har sprungit iväg o vi är åter igen hemma. Har haft en skön helg i Örebro o stannade förbi hos mamma o pappa o tog en fika på vägen hem.

Idag har vi shoppat lite kläder o jag fick en jätte söt tunika som jag kommer kunna ha när lillen e ute o C köpte ett par braller o en tröja. Sen fick lilleman en Lundemyr body som det står pytteliten på!!

Nu är vi ganska så sega o ska äta ngt litet till middag bara. Det har känt bra ont i magen igår o på väg till öretbro så imorgon är det sista bm besöket, o jag ska be henne titta om jag möjligtvis öppnats ngt.
Carina (C.s mamma) gissar på 3 dagar kvar till bf, medans min mamma tror jag går över. Ja jag går ju iaf in i vecka 40 idag o det är beräknat på lördag så v får väl se.. Spännande:)

Vi hade en begravnings cermoni för Chifen idagockså på deras tomt, bredvid Carinas gamla hund. Vi plockade blommor, gjorde ett kors o tog ett litet sista farväl. Fint faktiskt :)

Lite bilder från helgen :)


                                     Malte i full kareta



                       Christofers syster son Isak



                        En översvullen gravid Becka
 


                             











Må så gott alla lädare ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?