Utedag i det härliga vädret

2011-06-04, 20:29:14 / Kategori: Allmänt
Idag är vi ju barnvakt till Jason! Vi tog bilen till Tanto o spelade en minigolfrunda.. Och vem vann tror nu ;) Jo ja!
Maria var där med Leon så vi träffade henne en stund innan hon skulle vidare me. Sen var C:s kompisar där o satt o drack öl vi d loopen så vi gick förbi o drack en kaffe.

Solen sken o gassade på så mycket o vi njöt! Såklart att en glass var behövligt. När vi hade varit där ett tag så tog vi bilen till fältan o köte ett par badshorts till Jason, för här skulle årets första dopp ske. Christofer hade ett mysigt ställe ute vid Kyrkviken som vi traskade till. Och i min fart tog det ju ett litet tag.. Nuu är det ont o pina som gäller o jag går hellst INTE. Men dom var modiga o badade på i det ganska kalla vattnet. Själv så är det för akallt ännu tycker jag ;)

Innan vi åkte hem så köpte vi en varsin pizza o tog hem o nu tittas det på Silver fang. Jag är trött o mör i kroppen o killarna bredvid mig är solbrända o rätt trötta dom me:)

Musiken från Stadion på summerburst hörs då o då, o visst blir man sugen..Men snart kommer en liten o har man bestämt för att skaffa barn så har man:) Det kommer som sagt andra tillfällen. Man kan ju inte vara med på allt!

Här kommer lite bilder från badet idag!










ha en bra kväll o fortsatt trevlig helg på er





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?