Underbart!

2011-06-16, 21:35:47 / Kategori: Allmänt
Igår kom Maria hem från sin resa. Åkte hem till hennes mammas stuga på landet tidigt i fm o har tillbringat hela dagen där ute. Maria började gråta när hon såg min mage :) Gulle!!
Vi har pratat o garvat hela dagen o när man sitter där så undrar man vart alla månaderna tog vägen.

Vi har ätit hemmagjorda hamburgare oxå så nu är jag mätt. Åkte hem för ca en timme sen då jag var heeelt slut, men Maria ville inte det haha! Nu får vi se hur länge hon stannar för hon tror att hon redan åker tillbaka om en vecka :(

Skulle det bli så att hon bosätter sig i Spanien får man väl åka dit oftare då. Tar endast 3 tim med flyget o kostar inte allt för mkt. Det blir att planera in det mera bara. Men jag vill ju hellst ha henne här.

Nu ska jag kasta mig i soffan:)
Natti natti



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?