trött på allt

2011-06-28, 21:26:31 / Kategori: Allmänt
Nu orkar jag inte mera.. Har testat ricinolja men inget hände. Vart fan inte ens dålig i magen.. Men tur e väl det iofs.

Maria ringde o kom förbi spontant ikväll med Leon :) Jätte mysigt o det uppskattas verkligen då det för det mesta alltid är jag som ska åka runt överallt för att kunna ses. Nu är jag höggravid på övertid o vem som hellst fattar väl att jag inte kan ge mig ut o fara i köer o dyligt. Så vill man ses får man anstränga sig o komma hit o det kanske anses vara jobbigt för vissa.. Förklarade det även för Maria o hon hade såklart full förståelse för att jag inte kan ut o fara nu.

Det handlar om dagar/timmar o mina fötter värker o är svullna, mina ben gör ont mm..
Men som sagt, JAG kan tyvärr inte ta mig spec långt så det uppskattas när ens vänner förstår det o kan komma hit ist.

Nu sitter jag i soffan o längtar efter Christofer.. Känner att jag bara vill ställa mig mitt på golvet o gråta rakt ut.. Orkar inte mera nu. Jag vet att det är många med mig som kännt likadant o det är fruktansvärt frustrerande det här. Inga kläder passar längre, skorna trycker, man e uppsvälld det är varmt o på allmänt gråthumör emellanåt.

Jag tycker inte "synd" om mig eller hur jag ska uttrycka mig, bara att det är en grov frustration o varje dag känns som en evighet. Sällskap på dagarna skulle underlätta, men folk jobbar ju osv så vad ska man göra??!

Nu ska jag hoppa in i duschen o lägga mig i soffan!

Natti natti <3





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?