torsdag!

2011-06-09, 11:57:51 / Kategori: Allmänt
Mår bättre idag, memn känner i benen fortfarande. Känns som träningsvärk om man ska förklara känslan lite.
Idag tar min kusin studenten o min moster fyller år så jag ska dit en sväng. Orkar inte stå på utspringet så jag kommer till fikat ist :)

Jobbigt att stå nu som sagt! Mamma¨ska oxå dit men mitt hjärta jobbar. Solen skiner o det är en perfekt studentdag med 30 graders värme. Får se vad jag har i klädväg att ta på mig. Vill bara ha högklackat o tajta fina kläder nu men det går icke.. Längtar!

9 dagar kvar till beräknatdatum, men nu känns det som att jag kommer gå över tiden. Mamma gick ju över 6 dagar med mig så jag tror på det med mig me.

Skriver mera sen o kommer med lite pics :)


Puss o hej



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?