tlöött. Men snart Bm IGEN!

2011-06-21, 11:53:56 / Kategori: Allmänt
Sovit som vanligt..Knappt med andra ord. Har haft tok ont i rvbenen i natt, o jag som trodde det skulle vara över. Men nej nej. Kissar mindre nu el har iaf gjort sista nätterna. En natt var jag uppe 8 ggr :/ är inte det liite väl.?
Nåväl..


Idag ska jag till bm o för sista ggn  idag iallafall. Trodde det skulle vara sista ggn sist men det har ju inte kommit ngn bebis så nu ska hon boka en tid för ogångsättning. Kommer antagligen få en tid sent i nästa v då jag närmar mig två v över isf. Men jag hoppas på att få slippa det o att allt kan starta naturligt.

Sitter nu med kaffekoppen i handen o äggsmörgåsarna ligger så mätt i magen:)

Något jag iaf ska tänka på när det känns som att det sätts igång är att INTE vara rädd för att ringa för ofta till bb. Man ska aldrig känna sig "tjatig" när det handlar om att ringa o kunna åka in då det faktiskt handlar om liv o död.
Jag vet att jag kommer ringa en ggn för mycket o kanske tom åka in en ggn för mycket än att ligga hemma o kvida o lida så länge som möjligt, för tänk om bebisen är stressad i magen o man har ingen aning om det pga att man är hemma, el några andra misstankar om dåligheter:( Nä, här kommer vi säger jag bara :)

Min mage är så rolig för jag har verkligen bara som en boll. Och när sammandragningarna kommer så ser den skit liten ut. Det syns inget bakifrån o på sidorna är det liksom som helt platt. Ingen "tjejmage" kan jag lova, för dom brukar vara bredare runt om hela magen.

Nu får ni ha en bra dag. Solen lyser i af här på Lidingö:))











KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?