Tisdag!

2011-06-14, 15:20:43 / Kategori: Allmänt
Imorse fick jag besök av Pishi o min syster. Christine skulle på ett återbeök på akademikliniken o kom hit kl 9 då pappa körde henne. Och Cicci o Oliver kom runt 10 tiden. Vi snackade fikade o rut lunchtid tog vi ut kycklingsalalden o satte oss ute i det fina vädret. Det är inte lika varmt i luften som förra veckan, o det tackar jag gudarna för. Nu är det svullet ändå så det räcker när solen tittar fram.

Jag hakade på Christine till klininken o cicci åkte hem runt 13 tiden. På kliniken fick vi höra hur lika jag o syrran var o hon tyckte nästan att vi kunde vara tvillingar haha.

Min kära sambo jobbar o jag ska nog vila upp mig känner jag. När jag åkte o mötte pappa för att lämna av Christine så högg det ett par rejäla hugg nertill på mig så jag trodde bebisen skulle komma ut. Känner att jag behöver vila mig nu då jag inte sover ett dugg på nätterna. Inatt vaknade jag varannan timme.. Bebisen sparkar, det är varmt o jag ligger obekvämt. Men smärtan i revbenen är inte lika mycket nu under nätterna faktiskt o det är ju skönt!

Här bjuder jag på en bild från idag. men jag måste säga att på bilden ser jag större ut än i verkligheten, för jag e rätt "liten" på magen annars.

v 39+2 = v 40







ha en fin dag ni alla andra!!

J

Lycka till! ser ut som magen sjunkit en del det är nog därför som revbenen får vila lite nu också !:) men snart är han ute:)ha det bra..



2011-06-15, 09:50:20 URL: http://mamsenjonna.favs.se

REBECAC

ja han har sjunkit en del o det tackar jag för :)



Tack snälla du, ja snart är det dax :)) SPÄNNANDE!



2011-06-15, 12:32:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?