Tack vädergudar!

2011-06-15, 12:28:11 / Kategori: Allmänt
Imorse vaknade vi kl 07 pigga o relativt utvilade. Åt frukost i sängen o mös framför tv. Christofer jobbar ju kväll denna vecka så det är skönt att bara kunna ligga i sängen o dra sig tillsammans. Kl 08-10 spmnade jag om igen, men vaknade på ett helt annat humör. Mådde inge bra, känner mig svullen från topp till tå. Mår lite illa o allmänt nedstämd.
Jag tackar vädergudarna tt ni bjuder på lite svalare dagar då jag ändå känner mig som en boll just nu!

C har nu åkt till jobbet o jag tvättar lite. Ska till centrum o köpa mig en toning till håret nu tänkte jag o sen måla lite naglar o raka lite ben osv. Man ska väl få känna sig lite fin när man snart ska ligga o smärta sig på förlossningen :)

Blir ett kortare inlägg då jag ska dra nu innan tvätten måste hämtas igen!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?