Stora dagen för min syster :)

2011-06-07, 18:06:50 / Kategori: Allmänt
Imorse vaknade vi kl 08 o jag hade en sjuuukt nervös syter här :) Hon skulle ju operera sina bröst idag så hon var full av förväntningar! Jag har inte sovit en blund i natt så mina ben pirrar o jag känt mig skit nervös jag me. Inte för hennes operation utan för bf.

Jag följde med henne kl 10 i vi behövde bara vänta en timme innan det var hennes tur. Jag passade på att åka till fältan o skulle lämna in min mob på lagning då jag tappat den o hela skärmen e spräckt. Men det skulle ta 3-4 v innan den var klar plus att alla kort skulle flrsvinna så jag måste föra over dom först till datan!
Gick runt där i 1.5 timme o hittade massa fint jag ville ha men som jag inte kan få på mig. Hittade en bh på bikbok som en som en topp utan axelband, så den kan jag ha bra när man ammar. Och ett par nya solbrillor då mina gått sönder.
Åkte hem o vila lite för att sen få ett samtal att hon vaknat:)
Åkte dit o kika in boobsen haha:) Dom e duktiga på akademikliniken. Sen mötte jag Christofer o så åkte vi till ett litet smultronställe vid kyrkviken o solade o mös innan han skulle på möte. Så jag passade på att hälsa på syster en ggn till innan hon skulle hem.

Nu är jag hemma igen o fullkomligt slut! Måste samla mina krafter ifall våran bebis kommer ut, så jag ska vila lite inna  jag börjar med middagen !
Ha det bäst





                         en glad syster innan operationen




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?