sista veckan som gravid

2011-06-27, 12:36:23 / Kategori: Allmänt
Tiden springer inte fram längre kan jag lova. Inte hos familjen Dickens/Jansson iaf.
Imorse var vi hos bm för sista gången. Hon gjorde en vaginal undersökning o kände bebisens huvud. Hon sa att hon kan dra i livmodertappen för att få igång det lite, men jag som tycker så fruktansvärt illa om gyn undersökningar ville ite de. Christofer ville det såklart då han är på tårna hela tiden o vi lägtar verkligen efter vårat hjärta. Hon sa att på onsdag kan hon ringa om en igångsättning o då kommer det att ske på söndag. Så senast söndag har vi barn :)
Sjukt spännade o nervöst o jag hoppas verkligen att det startar utav sig sjäv.

Carro o Jimmy fick sin efterlängtade lilla dotter i går kväll o vi önskar dom ett stort Grattis!! Rinde o hörde lite om förlossningen o fick en del tips o råd.

Jag är såå avis på dom som fått sitt barn nu o att allt är över för dom. JAG VILL OXÅ :))))
Men snart så..snart. Handlar bara om dagar!!

Nu ska jag dra på musiken o dammsugaren så får vi se vad som händer ;)

Puss o kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?