REGNET ÖSER NER

2011-06-23, 17:20:56 / Kategori: Allmänt
Ja som vi alla märker så fulkommligt öser det ner regn idag. Jag njuter av det svala vädret medans alla andra inte är så nöjda som ska fita midsommar ute imorg. Vi ska nog till vasaparken o ha picknick beroende på väder o tillståndet med mig. Ingen bebis har kommit men nu känns det i jumskarna när jag går o huggen har hållit på ett tag nu.

Har varit o köpt en fin babynest idag som vi kan ha i sängen mellan oss på nätterna ibland o som man även akn ha o soffan bland annat.
Fick den av min kära mamma :)) Puss!!

Snart ska vi fundera ut vad vi ska äta ikväll . Jag är sugen på fettis mat så  som pizza eller ngt annat.
Nu kommer min man o STÖR mig o vill ha datan så jag får väl snällt flytta mig ;)


Puss o hej o trevlig midsommar!!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?