o skalman han e tlöööött

2011-06-15, 15:22:50 / Kategori: Allmänt
Nu har jag tvättat , diskat upp det lilla från lunchen, dammsugit o lagt in kläder i skåpen. Har även färgat håret o målat naglarna o rakat ben :) Såå nu kan han komma :)) haha!!
Det gäller att ha lägenheten ren utifall att vattnet skulle gå i vi måste in snabbt. För det värsta skulle vara om disk legat några dagar o sängen är obäddad när man kommer hem sen trött o med nykläckt bebis.
Jag HATAR stök o när det ligger saker framme o skulle det göra det när mamn kommer hem från bb då smäller ju jag av!!

Nu har jag kaffe koppen bredvid mig o e lite sugen på ngt gott.. Men jag ska skala mig en morot ist. Nyttigare!

Tröttmössan Becka ska nu vila lite igen..SOM VANLIGT!! Ladda ladda:)

Puss o kram på er



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?