natt o jag e vaken

2011-06-19, 01:48:30 / Kategori: Allmänt
Inte för att jag måste sova nu egentligen men det kanske vore bra med tanke på att man kan få barn när som o jag behöver all energi då, men jag kan inte. Har pratat med Maria i telefonen i över en timme o jag känner mig rätt pigg. Vi var tidigare o åt middag ute på bryggan i Gåshaga tillsammans med Christofers pappa. Sen åt vi efterätt hemma hos honom. Blåbär,Jordgubbar, hallon me vispgrädde. Mums!!

Så nu måste jag ha ett sockerrus el ngt för jag känner mig SKIIT pigg!!!


Ibland funderar jag på att ta bort min fb. Just av anledningen att man har mycket folk där som man egentligen kanske inte vill ska se allt man gör osv, bilder osv. Visst man kan välja att ta bort en jävla massa ist.. 
Men men.. Kan ju låta folk mätta sin nyfikenhet o kika in där ist för att höra av sig ;) 

Det finns en person jag är så sjukt besviken på. En person som jag känt i hela mitt liv som bara försvunnit o tagit avstånd. Jag kan respektera om man vill bryta en kontakt av ngn anledning el om man helt enkelt inte "pallar" ha kontakt med ngn mer. Men då får man oxå stå för det o kunna säga det i ansiktet till den människan. Inte gömma sig o sticka huvudet i sanden o puts väck bara försvinna. Mycket fegt gjort anser jag. Tycker du ngt stå för det o säg det öppet, annars är du värd lika lite som luft för mig. Jag har verkligen försökt förstå dina brister o förstått att du ibland försvinner. Men sen feb o under hela min graviditet har jag inte hört ett ljud ifrån dig.
JAG VET ATT DU VET VEM DET ÄR NÄR DU LÄSER DETTA! Ska inte skriva ut ditt namn med respekt mot dig men förihelvete, vad sysslar du me??
Du är inte en vän utan mer än familjemedlem så det är därför jag reagerar på detta sätt. Hade du varit en vän hade jag skitit i dig för länge sedan.. Tycker inte att man beter sig så som du gör helt enkelt, o detta är bara MIN ÅSIKT!!!!!!!!!!!! Ta åt dig eller skit i det, det är upp till dig. Nog om detta.....








               Från restaurang Bryggan tidigare idag!







Natti natti alla snokare ;)


 




y

Vi är väl egentligen alla snokare! Ja VI som läser människors bloggar som vi inte känner. Man kan gott fråga sig ibland varför vi gör det!? ;-)



2011-06-19, 08:04:48

R

ja man e bra nyfiken ibland o vissa bloggar är kul att fälja bara :)



2011-06-19, 16:25:24



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?