Mys söndag!

2011-06-26, 18:04:37 / Kategori: Allmänt
Igår när vi kom hem från tina så åkte vi o hyrde tre filmer varav vi såg en, DUE DATE vart det. Detär dom som var med i baksmällan o den var bra. Det vart chirre dipp o godis till de. En riktig lördag kväll o man säger så.

Idag har det uträttats en del saker. C har köpt en tvättmaskin på onoff så nu har vi det me :) Underlättar så mycket nu när det kommer bebis snart att man slipper springa fram o tillbaka till tvättstugan som ligger i huset bredvis. Visst det går väl ann när det rä sommar o man bara kan ta bebisen under armen o gå. Men sen när det är kallt, snöar, regnar eller så så är det definitivt bökigare. Så det där kommer göra allt mkt lättar!!

Sen åkte vi till Täby C. Där byggs det om o ska bli ännu större. Jag köpte mig en amnings bh. Och Chrstofer var lite inne på en ljudanläggning. Men pga att den inte skulle komma förrens om 3 v så hoppade vi det för tillfället då man kanske hittar en annan som är bättre. Men ett tvättställ vart det o en grill me :)

Nu hemma igen somnade jag en timme på soffan o tänkte tvätta alla kläder vi har i tvättstugan som självklart var upptagen just nu. Brukar aldrig hända att den e upptagen en söndag vid denna tid här, så nu känns det ännu bättre när ens egna maskin kommer.

Jag har ont i huvidet känner jag pga vädret. Sol , regn o allt möjligt väderomslag får min skalle att få ont :(
Nu skiuter jag i att jag sagt att jag ska hoppa alla slags knep om att få ut bebisen. 8 dagar över o jag orkar inte mer så nuu ska jag ta mig ett iskallt vattenglas med is i o svepa det som aldrig förr ..
Stackars lilla son men nu vill vi ha ut dig.

Christofer sitter o spelar fifa spel o jag vill börja få värkar! GE MIG GE MIG SNÄLLA GUD. Haha jag kommer ångra att jag bad om denna smärta när jag väl ligger där o kvider mig ;)
men det är ju trots allt en smärta man får ut det mest underbara som finns utav så.

Magen börjar kurra så någon middag ska vi nog nu fixa! Så jag önskar er ett bra slut på helgen o berätta om det hjälper med mitt isvatten ;)

                                                              <3 Puss o Kram<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?