Måndag

2011-06-20, 12:31:39 / Kategori: Allmänt

Ja då var man i v 41:) Det trodde jag aldrig att det skulle gå över tiden. Men ovio:)
Magen känns visseligen stenhård så det är inte många dagar kvar nu!
Ska till bm imorg då hon bokar en tid innan 3 juli för igångsättning annars..

Bara ett litet inlägg så här:
 Jag gillar ärliga människor. Jag gillar att man hellre säger en ärlig sak som kanske sårar för stunden än att ljuga o när det kommer fram sen så sårar det tuuusen ggr mer.
Vissa saker kommer jag nog aldrig att förstå varför det ska vara på ett visst sätt, el varför vissa har "behov" el "bekräftelse" av vissa saker. Men känner sådana människor att dom mår bättre av det så får man väl lyfta på hatten o unna dom det. Tycker egentligen bara synd om dom som har det behovet, att alltid behöva "kickas" av det förbjudna eller otillåtna. Måste grundas i osäkerhet i botten.


Nu blir det soffiloffi o kaffe :)

Puss o hej




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?