Långhelg!

2011-06-01, 15:15:31 / Kategori: Allmänt
För alla er som jobbar önskar jag er en bra start på långhelgen:)
För mig är det ingen skillnad, o C ska jobba under röda dagarna. Idag har det nog varit den värsta dagen under min graviditet. Vi vaknade halv tio men det kändes som jag inte hade sovit ett smack inatt. Såå galet trött.
Sen värkte det i hela kroppen :(.. Fötter, ben , armar. Det gjorde ont i svanskotan när jag satt o kaffet smakade skit. Jag knällde som ett barn kände jag tillslut haha. Mitt hjärta fick massera mina ben då det värkte så i dom. Är så glad att det kommer så här pass sent ändå, för vissa får lida tidigare o andra under hela graviditeten. Stackars er, jag lider med er.

Nu håller jag på att laga en köttfärspaj som står i ugnen o ska snart få komma ut o bli uppäten ;)
Hungrig som en varg är jag nu, men den måste svalna ett tag först.

Igår kväll beställde C skötväskan som bi ska ha :) så om max tre dagar kommer den. Antagligen efter helgen o måndagen, då det är Sveriges nationaldag på måndag o därmed röddag!!
Man kanske ska klä på sig ngt blå gult o med toffsar i håret o målat fejs dra in till stan o härja bland alla studenter o allt annat svenskt som firas denna dag :))

Imorgon kommer mamma o pappa hit o hälsar på, o ska fika:)
Mamma har varit o handlat lite bebissaker som vi ska få hihihih:)
Sen kanske jag o älskling drar in till grönan o möter upp Chrille o Jason ( hans son). I helgen blir det barnvaktning till lilla Jason då pappa Chrille ska på summerburst :)


För oss är det luugnt som gäller så vi faktiskt kan få barn när som.. Gäller att hålla sig på hemmaplan nu o att C håller sig i närheten av mig. Vi KANSKE hade planer på att åka till Örebro o begrava Chifens aska. Men vi får se hur jag mår. Chrstofer vill begrava honom där , då han älskade att vara där o dom bor så fint på landet.

Tänker faktiskt på lilla Chifen nästan varje dag. Det är som sagt ngt i huset som saknas o varje dag får jag upp tanken, Åh nej jag måste ut med hunden haha.( Fast på ett roligt sätt) Misstolka ej detta ;)

Nej nu är pajen klar o ska svalnas, så jag ska duka lite :)
Puss på er alla o ha en

Underbar start på lååång helg:))


Då var man i v 38 nu..37+3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?