kvällsinlägg:)

2011-06-15, 20:10:01 / Kategori: Allmänt

Jag har glömt att tala om att min vän Maria kommer hem i morgon efter 7 månader på resande fot. Hon har ju varit i Argentina o Spanien o kommer äntligen hem imorgon:))
Jag ska ut till Frösunda o hälsa på imorgon vid lunchtid. Hoppas ingen bebis kommer då bara, men jag är ju iaf på rätt sida om stan o dom får väl köra in mig om det är så. Det hugger neråt nu som attan o han rör sig som ett tok inne i magen. Jobbigt att gå idag..

Åter till Maria :) Ja, jag har ju saknat henne o det är tur att hon hinner se mig preggo iaf ;)

Jag vill ha en massa nya kläder när han är ute. Har tröttnat såå på min garderob nu o jag är faltiskt värd lite nytt tycker jag ;)

           Hittade bara en sak jag möjligtvis kanske vill ha!





Nu blir det kl 8 hos stjärnorna o soffhäng tills mitt hjärta kommer hem:)



Elina

Var hittade du den? Skit fin!



2011-06-17, 13:46:30

Rebecca

nelly.se



2011-06-17, 17:57:10



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?