i väntans tider..

2011-06-28, 13:54:03 / Kategori: Allmänt
Solen gassar o jag har stängt in mig hemma o dragit ner persiennen.. INTE likt mig att fly solen, men jag orkar verkligen inte med den. Tänkte på det igår att halva sommaren typ har gått o jag har inte suttit ute o solat en dag. Får hoppas på många fina dagar framöver så man kan hinna njuta av sommaren.

Idag har jag varit på apoteket o köpt Ricinolja. Det "kan" starta värkar så vi får se. Man ska egentligen ta en matsked men jag har bara vågat gett mig in på en tesked så länge. Nu hoppas jag det inte påverkar lillen på ett dåligt sätt, men det är så himla många som gjprt det som det fungerat på så det kan vara värt ett försök. Dock innehåller det laxeringsmedel o påvärkar tarmarna vilket gör att värkarbetet kan starta. We will se:)

Hittade en liten utstyrsel till lilleman i fältan oxå på rean ;)

Ja då är det väl bara att invänta o se om det händer ngt.. Christofer tror inte på någon effekt. Men man måste ju testa. Ringde bb förlossningen o frågade vad hon tyckte men hon avrådde mig inte från att ta det utan sa mera att hon inte tror på den metoden. Fast man använder sig av den i Usa o scottland bland annat.



Hoppas ni njuter ute i solen o sommaren!!
Jag stannar inne o kommer snart ut ur bubblan:) Några dagar kvar MAX




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?