Härlig dag!

2011-06-04, 00:11:24 / Kategori: Allmänt
Dagen har bestått av att svettas bort haha! VILKET UNDERBART väder det har bjudits på idag. Hittills varmaste dagen! Jag somnade i soffan ett tag efter att C ahde åkt till jobbet o vaknade väl vid 13 tiden. ringde Maria o åkte o mötte upp henne i Rotebro. Vi åt på mc donalds o hämtade Leon på dagis först, för att sen dra in till stan.
Det är ju som sagt restaurangernas dag o man kan ju åtminstånde åka in en dag o kika.

Men först så satte vi oss på Djugården vid Josefinas o mös i solen med en glass o dricka! Maria satt o masserade revbenen på mig huur länge som hellst o det var bara för underbart :)

När kl närmade sig halv 7 så tog vi bilen o åkte inåt stan o mötte upp C för att käka i kungsan. Chrille kom med Jason och sin "syrra" oxå.
Jag har sååå jävla ont i kroppen nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Känner miss misshandlad o det värker överallt :( Ben,fötter,rygg mm

Har tagit mig en dusch o nu ska jag snart sova..

Imorg ska vi vara barnvakt till Jason så vi får se vad vi hittar på. Det ska ju vara fint väder så vi bli iaf ute:)

Natti natti på er











KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?