GLAD MIDSOMMAR!

2011-06-24, 18:55:14 / Kategori: Allmänt
2011 års midsommar är kommer:))
Men lagom väder o inget regn firade vi midsommarafton inne i stan i Vasaparken, där det var firande o dansande runt midsommarstången. När vi hade varit där en stund så begav vi oss till Djurgården där de flesta av sthlms befolkning befann sig. Skansen har ju stort firande, men vi hoppade att gå in där o gick o satte oss på Ulla Winbladhs restayrangen. Jag åt en jätte god etrecote o till efterätt jorgubbs tårta med grädde.

Timmen innan vi skulle dra så fick jag sammandragningar som inte försvann likasnabbt som de jag brukar få. Jag fick som världens magknip o det höll i sig en bra stund. Med nöd o näppe tog jag mig till bilen o där högg det o värkte hela vägen hem. Sen jag har lagt mig i soffan s slutade det, men jag känner av men inte alls på det sättet som jag kände då. Nu kissar jag däremot stup i ett så jag känner att jag lika gärna kan sitta där hela tiden o inte gå tilbaka till soffan igen ;)

Jag hoppas hoppas det vill komma bebis snart för jag orkar inte vänta mera. 6 dagar över tiden nu o det får gått o väl räcka.














Nu ser jag riktigt runt o go ut om kinderna ;)
Överkokt bebis o överjäst Becka ;)


Ha en fortsatt bra midsommar o firande o bli inte allt för fulla :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?