freeedag o vackert väder

2011-06-10, 08:47:08 / Kategori: Allmänt
Imorse vaknade jag tom innan Christofers klocka ringde kl 05.15. Pigg som en lärka var jag o det var omöjligt att somna om. Låg ett tag o sängen o vred o vände mig men gav upp o satte på tv ist:)
Nyhetsmorgon är mysigt på morgonen. Jag är på ett strålande humör, detsamma som vädret:)

Solen skiner redan o det ser riktigt varmt ut. Många slutar nog skolan idag o man får se upp för studentflaken på vägen.
Idag ska vi åka till Örebro hem till C:s mamma o jag hoppas verkligen att vattnet inte går för då blir det raka vägen till Danderyd, för här ska det inte bli någe Örebro unge inte ;)

Jag kommer att tatåget till min älsklings jobb så slipper han trängas bland alla andra o hämta mig.

För er som går i giftas tankar så är det dropp in bröllop på skansen imorg mellan kl 10-15 haha! Man kanske ska stanna hemma ist o ta sig ett giftemål ;)

NUUUUU LÄNGTAR JAG efter våran bebiskille:)) Igår bara sprudlade jag av glädje o förväntan på kvällen o jag vill verkligen att allt ska gå bra o att vi kommer hem hela o att alla vi mår bra sen. Jag vill bara ha honom i min famn..skrikande el inte det spelar ingen roll, bara han kommer snart!
Det är 8 dgar kvar till beräknat datum, så nu drar det ihop sig bra.
Christofer kommer ju vara hemma sina 10 dgar för att gå tillbaka till jobbet till sista juli o sen har han semester:)
Så vi får se vart vi tar vägen i sommar om det bara blir hemma el om vi tar en liten mini familje semester till Öland/Gotland el ngt. Midsommar blir ju svår att planera in nu när man inte vet när han vill komma ut i världen, men skulle han komma när han ska så är han en v när det är misdommar o då kanske man kan umgås med ngn iaf. Grilla el ngt i den stilen. Sillen Mär ju ett måste iaf ;)

Nu har jag precis duschat o väntar på att håret ska torka så jag kan platta det lite o sen hoppas att tiden går snabbt nu så jag kan åka snart!

Hoppas ni har en underbar helg trots lovat regn.. Men men vi bor ju i Svedala o då kommer man inte undan regnet!!


Puss o kraam




daddaphotography.com


Min snälla svägerska har fotat oss :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?