DAGEN då han är beräknad <3

2011-06-18, 14:24:16 / Kategori: Allmänt
Idag är det den 18 juni o vårat lilla hjärta är beräknat. Men ingen unge ploppar ut:)
Vi var ute o skulle gå en promenad tidigare o DÅ startade "mensvärken".. Ajaj det kändes o jag smög fram. Christofer skulle ut o springa vidare men följde mig hela vägen hem igen då det gjorde ont. kom hem o la mig i sängen o värken var som bortblåst. Hade nästan hoppats på att det skulle fortsätta så det var en början till ngt , men nej då. Han blir nog kvar där inne i värmen ett tag till.

Har en sjungande karl i köket som står o fixar lunch:) Själv känner jag mig trött blandat med lite grinig haha. Men ändå intepå ngt konstigt sätt. Känner mig som i ngn slags bubbla. Man går bara o väntar nu känns det som o minsta lilla känslan i magen hoppas man på ska vara starten :)

Jag har så mkt jag egentligen skulle vilja göra idag. Som ut o åka båt, el åka in till stan o traska el bara ngt. Men jag vet inte hur mkt jag orkar eller vågar. Det kan ju sm sagt vara en vecka kvar lika gärna som en min.
Jag lagade köttbullar o pasta till lunch men C ville ha ngt annat som han som sagt gör nu till sig sj.

Ska försöka vila lite för att sen ta mig en dusch o se vad vi hittar på.)
Ha en bra lördag mina vänner o ovänner ;)






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?