Älskling står för middagen idag!

2011-06-21, 18:48:04 / Kategori: Allmänt
Allt gick bra hos bm. Men att hon skulle ringa o boka en tid var det ngt jag hade missuppfattat. Man måste gå 42 v innan dom ringer om en tid så om det inte mot all förmodan inte kommit bebis innan måndag så ska jag dit så för ett samtal till Danderyds bb o igångbokning. Lill bebisen hade flyttat om lite i magen, men fortfarande huvudet neråt som tur var. Men rumpan hade bytit håll i magen o det är inte så konstigt med all aktivitet därinne;)

När jag skulle hem därifrån så högg det till ett par regäla smärthugg så jag trodde att NUU sätts det igång.. Men nope!

C kom hem från jobbet o vi åkte o handlade till middagen. Jag känner mig såå trött o somnade i soffan när jag kom hem från bm. Shit vilka sammandragningar jag har nu :) Men det känns ändå inte som att det är dax ännu..

Nu ska vi vila här hemma o titta på HJÄLP som går på tv ;)

Ciao





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?