Å regnet bara öser ner..

2011-06-17, 17:52:15 / Kategori: Allmänt



Idag är det ett riktigt sitta inne o mysa väder.. Får gärna komma ett bran också;)
Imorgon är det beräknade datumet, men jag tror aldrig han kommer då. Jag o C gissar på onsdag nästa v.
Ja, som sagt så sover man ju inte på nätterna längre :( Kan inte o det är fullkommligt omöjligt nästan. Inte för att jag har ont längre förutom i natt i revbenen, utan för att jag ligger obekvämt, är kissnödig eller bara vaknar av att lillkillen i magen för ett fasligt liv. Han kommer vara en natt unge, det är bara att inse..

Så idag har jag legat i soffan o latat mig för att sen flyttat in till sängen igen. Men kl 17 bestämde jag mig för att åka till Willys o handla. Middagen blir hemmagjorda hamburgare o till efterrätt glass o godis!
Men fyy vad det gick långsamt i affären. Jag vankar av o an, o självklart vart det kontroll av min självscanning så jag fick slita upp alla varorna på bandet iaf.. Suck! Han som satt i kassan måste sett hur trött jag såg ut då han erbjöd sig att hjälpa mig att packa i igen. O JA SJÄLVKLART när man e tvungen att lasta ur allt man lagt i påsar redan.

Idag ska C fixa middagen o det tackar jag för. Har inga krafter el ork till ngt känner jag, o vill bebisen komma ut måste jag ha all ork jag bara kan få. Men nu får han gärna stanna där inne ett tag till. :)

Hoppas ni får en bra helg alla läsare för det tänkte jag ha..Lugnt o skönt o bara vila o koppla av!!


Puss o Kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?