Trötta idag!

2011-07-20, 18:34:24 / Kategori: Allmänt
Nu börjar trötthetet ta ut sin rätt. Känner mig faktiskt inte helt kry idag.. Är lite stickig i halsen o värk i benen o det känns som att febern är på g. Vill inte vill inte.

Igår var Tina o lilla Emmie här o hälsade på!  Vi fick en filt till Charlie o det var verkligen vad jag behövde. Har filtar men den här var perfekt :) Taaack!!

Idag vaknade vi 07 o jag kände mig galet trött men samtidigt svårt  att sova. Efter ett tag stälde jag mig o gjorde pannkakor som var önskemålet från min kära sambo. Sen tog jag o Charlie o åkte till naturhistoriska museet där min syster , Linn , Jolina o Martin var. Dom hr ju inte träffat lill C ännu. Jag åkte hem efter bara en timme för jag kände mig inte alls kry. Hemma möttes vi av Christofer som tog Charlie så jag kunde ta mig en dusch o kasta mig i soffan o somna en stund. Nu ska vi snart äta middag som mitt hjärta lagar!









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?