tisdag!

2011-07-26, 17:00:07 / Kategori: Allmänt

                                                         Men tjenare alla läsare!!


Dagen har varit rätt lugn idag. Jag har varit o klippt mig o handlat hårfärg! Tog en sväng förbi fältöversten o köpte färg o ett skydd för håret då jag plattar det nästan varje dag. Det blir så jädra slitet av plattång,o jag är ganska slarvig med att faktiskt vårda o ta hand om mitt hår. Såg kort när jag var hemma hos Cicci då jag fyllde 23 o GUD säger jag bara vad mitt hår var fint. Tjockt o långt! Hade inte börjat min karriär på färgningsfronten då ännu så det var så friskt. Vill ha tillbaka det, men tror det kommer vara svårt :(

Igår var jag hemma hos farmor o farfar o käkade lunch. Mina kusiner o faster med man kom oxå o kikade på lilla Charlie:) På vägen hem stannade jag hos Elina o dom bjöd på middag. Och i bilen på väg hem ringde jag Ida, o vi var på samma motorväg så det vart ett stop vid Hägernäs mc donalds o surrade lite med henne också innan vi kom hem.

Idag kommer Maria hem från Spanien :)) Vi får ta o ses imorg tycker jag!!!
Men först ikväll så blir det middag hos svärfar. Nu sover lilleman , o jag har färgat mitt hår som vart i tonen mörkröd, duschat,rakat benen o bara tagIt det riktigt lugnt. Borde lägga mig en stund bredvid min lilla bebis men  passar på att slinka in på datorn lite när man får chansen ;)


en bild från igår hos Elina (gudmor)







Ha det gött allesammen :)

<3






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?